tirsdag 9. februar 2016

Magne Myhrens nye flotte hjemmeside

Magne Myhren, kunstner, foredragsholder, fotograf og medlem av BioFoto Sørlandet har laget en fantastisk fin hjemmeside: Min Verden. 

Tar du turen innom siden hans vil du storkose deg i lang tid.

Forsiden hans begynner med disse vakre ordene direkte sitert:


Velkommen inn i min verden

I min verden kan du reise i fantasien, du kan brenne bål
i den hjemlige naturen eller du kan reise langt ut i verden.

Du kan undre deg over livets mysterier, kjenne på de
mørkeste av grunner eller la deg begeistre over en ny
lys og håpefull dag. 

Du kan bli med meg med blyant eller pensel, med 

fotoapparat over skuldra, med tegneverktøy foran
datasskjermen eller med parabolskjerm  og
lydopptager i skogen.

Du kan se, lese og la deg underholde, eller du kan

lære noe nytt via bildeskolen.no



Her kan du fordype deg i komposisjons og fargelære, nydelig bilder og mye matnyttig kunnskap for å skape flotte kunstverk enten det er med kamera, pensel eller blyant..


Magne Myhren - min verden



God lesning alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar